BT HİZMET YÖNETİMİ

 

 

 

 

 

 

 

 

BT Hizmet Yönetimi, sunulan hizmetlerin müşteri algısına göre sürekli iyileştirilmesini sağlamak amacıyla bilgi sistemlerini yönetmek için uygulanan disiplindir.

Dünya çapında en çok kabul gören BT Hizmet Yönetimi yaklaşımı ITIL (Information Technology Infrastructure Library) dır. Yine dünya çapında kabul edilmiş BT Hizmet Yönetimi standartları da ISO/IEC 20000 adı altında toplanmıştır.

Arkas Hizmet Yönetimi ekibi, ITIL ve ISO/IEC 20000 potasında erittiği tecrübesini ve bilgisini, hem şirket içinde hem şirket dışında, BT hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla sunmaktadır.

Hizmet Yönetimi ekibinin sunduğu hizmetler, 4 ana başlık altında toplanmaktadır:

 

  • Süreç Tasarım Danışmanlıgı
    • ITIL V3 Hizmet Yönetimi disiplinine göre, global deneyimler gözönüne alınarak belirlenmiş BT süreçleri, kuruma uygun olarak düzenlenip uygulanması sağlanmaktadır.
  • ITIL CCTA Değerlendirme
  • ISO/IEC 20000 Değerlendirme
  • ITIL V3 Foundation ve Yönetim Farkındalığı Eğitimleri

 

Referanslar:

  • ITIL eğitimleri (V3 Foundation ve ITIL için Yönetim Farkındalığı)

            Ülker

            Şekerbank

            Teb

            Koç Sistem

            THY

            BT Bilgi

            TFKB

            Bilgi Üniversitesi

            Tofaş

            Destek Bilgisayar

            Marport

            Güneş Sigorta

            Maliye Bakanlığı Gelirler İdaresi

 

  • Süreç danışmanlığı

Güneş Sigorta – Bilgi İşlem Yönetimi Departmanı

Tofaş – Bilgi ve İletişim Teknolojileri Departmanı

Türk Hava Yolları

 

  • ISO/IEC 2000 ve ITIL CCTA Değerlendirme Danışmanlığı

TEB – Türkiye Ekonomi Bankası

Sabancı Üniversitesi

Data Market

Tofaş



 
©2023 Bimar Bilgi İşlem Hizmetleri A.Ş. - Bu sitede kullanılan resim ve belgeler orijinal olup tüm hakları ARKAS'a aittir.
İzinsiz kullanılamaz. - Site Kullanım Koşulları ve Gizlilik Politikası